iServer מקבוצת InterSpace, 073-222-4444  
  www.
מחשוב ענן

שרתים - מחשוב ענן, שרת יעודי, שרתי VPS

 

בלוג שרתים

מידע מקצוע מבית אינטרספייס

פורסם בתאריך ה-6 ליוני 2012

מהו שרת יעודי?

מהו שרת יעודי?

שרת יעודי של הלקוח מיועד לצרכיו בלבד ואינו משותף עם לקוחות נוספים. לצורך הספקת שירות מיטבי עבור הלקוח השוכר שרת יעודי, השרת מוצב בחוות שרתים שהותאמה לצרכים הייחודים הדרושים לשם כך, כגון אספקת חשמל רזרבית, קירור בתנאים אופטימאליים וניהול ע"י צוות מקצועי של מהנדסי רשתות וטכנאים מקצועיים.

להמשך הקריאה »


פורסם בתאריך ה-6 ליוני 2012

מהו שרת אינטרנט?

מהו שרת אינטרנט?

שרת מחשבים מתאפיין בהפעלת מספר רב של תוכניות ותהליכי מחשב במקביל, כל תוכנית או תהליך משרתים בדרך כלל שרתים אחרים או מספר משתמשי קצה במחשבים המחוברים ל שרת וניגשים אליו באמצעות רשת מחשבים על מנת לבקש מידע או להפעיל יישום על גבי השרת.

להמשך הקריאה »


פורסם בתאריך ה-5 ליוני 2012

מה זו חוות שרתים?

מה זו חוות שרתים?

חוות שרתים מורכבת מאשכול בודד, או מספר אשכולות של מחשבים וכן מאובזרת בציוד לניתוב תקשורת, כגון מתגים (switch) ונתבים (router). השימוש העיקרי של חוות שרתים הוא עבור אחסון ואחזקה של אתרי אינטרנט. על מנת להבטיח שירות רציף ונטול תקלות, נוהג להקצות לכל משימה בחוות השרתים שני שרתים- עיקרי וגיבוי.

להמשך הקריאה »


פורסם בתאריך ה-5 למאי 2012

בחירת שרתי אחסון עבור אתר אינטרנט

בחירת שרתי אחסון עבור אתר אינטרנט

התפתחות שוק האינטרנט ומערכות ההפעלה השונות יצרו מגוון רחב של פתרונות אחסון אתרים, על גבי שרתי אחסון מסוגים שונים. מרבית חברות איחסון אתרים מציעות כיום שרתים משני סוגים עיקריים – שרתים המריצים תוכנת שרת מסוג לינוקס או שרתים המריצים תוכנת חלונות (Windows Microsoft).

להמשך הקריאה »


פורסם בתאריך ה-18 לאפריל 2012

מי צריך שרת יעודי?

מי צריך שרת יעודי?

שרת יעודי מתאים לכל עסק, שרוצה להתמקד בליבת הפעילות והידע המקצועי שלו ומוכן לשם כך להשאיר את הפעלת ואחזקת שרתי אינטרנט שלו וכל הכרוך בזה לחברה המתמחה בתחום. מיקור חוץ של שירותי איחסון שרת או אתר אינטרנט הפכו מזמן לנפוצים ביותר ומסתמכים על עקרון ההתמחות והמומחיות של ספק השירות.

להמשך הקריאה »


פורסם בתאריך ה-9 למרץ 2012

איזון עומס לשרתים

איזון עומס לשרתים

אינטרספייס מטמיעה פתרונות אירוח שכפול שרתים או איזון עומסים Load Balancing - ללקוחות הדורשים רמת זמינות גבוהה במיוחד ונגישות מהירה של שרתיהם. מערכת שרתים יכולה להבנות בתצורה מבוזרת. בפועל, שרתיך יכולים להמצא בו זמנית במספר שרתים - ולהבטיח רמות נגישות חסרות תקדים.

להמשך הקריאה »


פורסם בתאריך ה-5 למאי 2010

הדור החדש של שרתי HP G6

G6 הדור החדש של שרתי HP

אינטרספייס גאה להיות בן החברות המובילות בישראל, שאימצו לראשונה את הדור החדש של שרתי HP. הדור החדש והמתקדם של משפחת השרתים הפופולרית, HP ProLiant G6, או בשמם האחר "שרתי הדור השישי של HP", הינם סדרה חדשה ומתקדמת של שרתים, המציגה שיפורים ניכרים, לעומת הגרסאות של שנים קודמות, בתחום שרתי אינטרנט יעודיים.

להמשך הקריאה »


הידעת? חוות שרתים

אינטרספייס הינה חברת אחסון אתרים , אחסון שרתים , שרתים וירטואליים (VPS) היחידה בישראל עם תשתית חוות שרתים ותקשורת בבעלותה.


מחשוב ענן

מחשוב ענן


מצגת אינטרספייס

מצגת אינטרספייס


30 יום אחריות

30 יום אחריות